שמן לציפורניים של חוחובה חצרים זה בדיוק מה שאתם צריכים

נמאס לכם שהידיים שלכם יבשות? מחפשים שמן לעור מסביב לציפורניים? שמן החוחובה של "חוחובה חצרים" הוא בדיוק מה שאתם צריכים. שמן הזנה לציפורניים, אשר יסייע לכם לשמור על בריאותן, מיוצר כולו בייצור כחול לבן וברמה הגבוהה ביותר. נשמע מעניין? חכו שתשמעו על שירות המשלוחים שלנו.

יתרונות שמן לעור מסביב לציפורניים

צמח החוחובה הוא שיח קטן שמקורו במדבריות של יבשות אמריקה. הוא מגיע לגובה של 1-2 מטר ומעוטר בפרחים ירקרקים-צהבהבים ועלים אובליים בגודל של 2-4 ס"מ. שמן החוחובה הוא שמן המופק מזרעי הצמח בתהליך כבישה קרה השומר על תכונותיו הנהדרות של הזרע. לשימוש בשמן יתרונות רבים הבאים ליידי ביטוי ב:

  • התאמה גבוהה לעור האדם – נספג בקלות ומבלי להותיר תחושה שמנונית.
  • ויטמין E ואומגה 9 – בשמן ריכוז גבוה של הרכיבים הללו אשר חיוניים לשמירה והתחדשות של תאי העור.
  • נשמר לאורך זמן – לשמן יכולת של שימור עצמי גבוה ובניגוד לשמנים אחרים הוא שומר על תכונותיו למשך שלוש שנים לפחות.

שילוב הדברים הללו מיצב את שמן החוחובה כאחד משמני ההזנה השימושיים, היעילים והטובים ביותר.

אופן השימוש בשמן חוחובה לציפורניים

השימוש בשמן החוחובה אפשרי ומועיל כמעט בכל חלקי הגוף. מריחת השמן על העור הנמצא סביב הציפורן יבטיח לכם הזנה של חלק העור הבעייתי, הפחתה ביובש הנוצר בעיקר בתקופות המעבר ויעניק לידיים שלכם מראה צעיר ובריא. אופן השימוש בתכשירי חוחובה הוא פשוט למדי, ניתן לעשות בו שימוש יומיומי, ללא הגבלת גיל או כמות. כל שעליכם לעשות הוא למרוח מעט מן השמן על המקום הרצוי, לשפשף ולהביא לספיגה מהירה שלו.

שמן לעור מסביב לציפורניים של חוחובה חצרים

קיבוץ חצרים החל בגידול צמחי חוחובה עוד בשנת 1990, השילוב בין האקלים המדברי והידע הרב של חקלאי הקיבוץ סייע לנו להפוך לאחת החברות המובילות בעולם לגידול צמחי חוחובה. שיטות הגידול הייחודיות שלנו ביחד עם אנשי מקצוע מנוסים הוביל את קיבוץ חצרים לנתח שוק של כ-30% משוק החוחובה העולמי. השמן שלנו מיוצר כולו בישראל, מתוך אמונה בחשיבותה של העבודה העברית, ותוך שמירה על רמת מוצר גבוהה ואיכות חסרת פשרות.

הזמנה מקוונת

מגוון השמנים שלנו זמינים עבורכם לרכישה מקוונת ישירה ולמשלוח מהיר עד אליכם. באתר תמצאו את קטלוג המוצרים המלא שלנו, מערכת הזמנות פשוטה, מנגנון תשלום מאובטח, מדיניות החזרות ברורה ומחירים משתלמים. בכל אחד משלבי הקנייה המקוונת תוכלו ליצור קשר עם נציגי השירות שלנו ואנו נשמח לייעץ, להכווין ולסייע לכם להשלים את הרכישה בהצלחה. לשיחה עם ארז חייגו: 052-501-6519.

מוצרים הקשורים לפוסט זה