שמן חוחובה למריחה על הבטן בהריון

מחפשת שמן למריחה על הבטן בהריון? אם כן, כדאי שתכירי את היתרונות של שמן חוחובה, אשר ילווה אותך לאורך חודשי ההיריון ובמידת הצורך גם לאחר הלידה. מדובר בשמן בעל איכויות רבות כגון מתן לחות, גמישות והזנה לעור, הנספג בקלות ובמהירות ואינו מותיר אחריו תחושה שמנונית.

כמה מילים על סימני מתיחה בהריון

נשים רבות מחפשות שמן לבטן בהריון כדי להתמודד עם התופעה של סימני מתיחה. מדובר בתופעה שכיחה מאוד שאפשר בהחלט להקל אותה ואף למנוע אותה על ידי שימוש בשמנים וקרמים ייעודיים. סימנים אלו מופיעים במצבים רבים שבהם הגוף משנה את מידותיו באופן מהיר וקיצוני, למשל עקב דיאטה חריפה או ניתוח לקיצור קיבה, וכמובן גם עקב השינויים הפיזיולוגיים המהותיים בהריון. כאשר גופך הולך וגדל העור שלך מנסה להתאים את עצמו למשל ולמידות החדשות, דבר הגורם להיווצרות קרעים בשכבות הפנימיות של העור, הנראים כלפי חוץ כסימנים של מתיחה. עם הזמן קרעים אלו מחמירים והופכים לצלקות, וכך סימנים המתיחה האדומים משנים את צבעם לאדום והם נותרים לזמן רב ואפילו לצמיתות. יחד עם זאת, באמצעות שמן מומלץ לסימני מתיחה בהריון ניתן כאמור להקל על התופעה ולמנוע את החמרתה.

שמן חוחובה לסימני מתיחה

שמן חוחובה כפי שאנו מפיקים במפעלנו, מתאים לשימוש יומיומי לכל אדם ובכל גיל, לרבות לנשים בהריון. מדובר בשמן הנספג בקלות רבה בעור ולמעשה ניתן להוסיף כמה טיפות שלו לכל תכשיר ייעודי שיש לך בבית, מה שיגרום לחומרים הפעילים האחרים להגיע אל השכבות היותר עמוקות ופנימיות – שם נוצרים כאמור הקרעים. מלבד זאת, שמן חוחובה ידוע בסגולותיו הרבות לטיפול במצבי עור שונים, למשל בזכות מרכיבים כמו אומגה 9 וויטמין E שהינם חיוניים לשמירת והתחדשות העור, וכן מינרלים כמו נחושת ואבץ, ויטמין B ועוד.

בשל דמיונו הרב מבחינה לסבום, שכבת ההגנה של העור, הוא נספג במהירות ובקלות ואין בעיה למרוח אותו על כל חלקי הגוף בהם נוטים להופיע סימני מתיחה – ירכיים, בטן, ישבן, זרועות וכן הלאה. כמו כן, לשמן הזה יש תכונות מרגיעות ולכן הוא תורם להקלת ולמניעת יובש וגירודים בעור, המופיעים בעיקר בשליש האחרון של ההיריון. אין פלא איפה ששמן חוחובה משמש למגוון מטרות קוסמטיות, החל בתכשירים לשפתיים, לקמטים, בקרם הגנה, לטיפול בפצעים וכוויות, ועד להעלמת קמטים. ועוד יתרון הוא שיש לשמן תכונת שימור עצמי ארוכה במיוחד של שלוש שנים, ולכן אין חשש מפני הפחתת האפקטיביות שלו לאורך תקופת ההיריון וגם אחרי הלידה.

מוצרי שמן חוחובה ניתן כבר עכשיו דרך האתר המאובטח של חברתנו. לפרטים נוספים על שמן החוחובה ונפלאותיו, ולביצוע הזמנות בטלפון, פנו אלינו ב- 052-501-6519